Friday, February 6, 2009

PRODUK HERBA HPA

Salam,

Dah lama tak update info berkaitan produk HPA kat sini. Saya dah jadi pengguna setia produk HPA. Semua barangan keperluan rumah saya telah tukar kepada produk HPA. Selain menggunakan produk yang HALAL dan SUCI saya juga dapat bonus daripada pembelian produk. Untungkan..daripada membeli produk keperluan di pasaraya yang sedia ada lebih baik beli produk HPA.

Antara produk yang telah saya gunakan adalah ubat gigi, syampu aromaterapi, sabun pencuci, berus gigi, sabun cassia, sabun saffron, kordial kurma, kismis minda, Paramaria Plus, Herba Tuju Angin, Stoma K, Lady Cheer ,madu asli dan lain-lain lagi. Banyak jugaklah barang yang telah saya guna..

Sebenarnya HPA ada lebih daripada 100 jenis produk yang dijamin HALAL dan SUCI. Jadi anda tak perlu was-was untuk menggunakannya. Produk Halal Tanggungjawab Bersama.

No comments:

Post a Comment